El poble català sobre el camí de la seva unitat

Crònica literària en català i en francès

SOM-CatnordcuadernQuadern publicat per la federació nord-catalana de SOM Catalans, una declaració a favor de la unitat de la nostra nació i una explicació històrica dels intents del jacobinisme francès per destruir la identitat catalana.

Avui, els nord-catalans són tancats en un país que no funciona i no existeix solució per remeiar-ho. Unir-se a la República catalana constitueix una oportunitat que s’ofereix per viure finalment en un país lliure.

Aquest llibret pedagògic és destinat als nord-catalans. La seua la idea directora és la següent: només l’Estat català representa una esperança de conservació cultural i de millora social de cara al sistema a matar els pobles.

 “Aquest és el nostre combat, el combat per la Catalunya unida, nacional i completa, dins l´Europa de les identitats i dels pobles: l´única Catalunya i l´única Europa possibles”.

Del pròleg d’Ester Gallego,

Presidenta de SOM Catalans

Preu: 3 euros.

Comandes  a:  info@somcat.cat

_________________________________

12417916_974424622646004_3614763103611771469_n

En illustration: Le petit journal catalan du 22 au 28 janvier 2016

Le peuple catalan sur le chemin de son unité.

Brochure éditée par la fédération nord-catalane de SOM Catalans, une déclaration en faveur de l’unité de notre nation et une explication historique des tentatives du jacobinisme français pour détruire l’identité catalane.

Aujourd’hui, les Nord-Catalans sont enfermés dans un pays qui ne fonctionne pas et il n’existe pas de solution pour y remédier. Rejoindre la République catalane constitue une chance qui s’offre à eux pour vivre enfin dans un pays libre.

Cette brochure pédagogique est destinée aux Nord-Catalans. Son l’idée directrice est la suivante : seul l’État catalan représente un espoir de conservation culturelle et d’amélioration sociale face au système à tuer les peuples.

«  Voici notre combat, c’est le combat pour une Catalogne unie, nationale et complète, au sein de l’Europe des identités et des peuples ; la seule Catalogne et la seule Europe possible. »

Du prologue d’Ester Gallego,

Présidente de SOM Catalans

Prix : 3 euros.

Commande a : info@somcat.cat

Publicités

Laisser un commentaire

Entrez vos coordonnées ci-dessous ou cliquez sur une icône pour vous connecter:

Logo WordPress.com

Vous commentez à l'aide de votre compte WordPress.com. Déconnexion / Changer )

Image Twitter

Vous commentez à l'aide de votre compte Twitter. Déconnexion / Changer )

Photo Facebook

Vous commentez à l'aide de votre compte Facebook. Déconnexion / Changer )

Photo Google+

Vous commentez à l'aide de votre compte Google+. Déconnexion / Changer )

Connexion à %s